5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε ποτέ μετά το φαγητό

0

Πολλοί από εμάς λόγω έλλειψής χρόνου προσπαθούμε να «χωρέσουμε» όλα όσα κάνουμε σε μια ολόκληρη μέρα, σε λίγες ώρες.

Να φάμε, να κάνουμε μπάνιο, να γυμναστούμε. Αυτό όμως μόνο καλό δεν μας κάνει.

Ειδικά με το θέμα του φαγητού πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

Αυτά είναι τα 5 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνουμε μετά το φαγητό όπως τα συγκέντρωσε το BrightSide:

1) Δεν πρέπει να κάνουμε μπάνιο. 

Το κλασσικό που μας έλεγαν πάντα οι γονείς μας. Βέβαια δεν χρειάζεται να περιμένουμε 3 και 4 ώρες, παρά μόνο 30 λεπτά. Και ο λόγος είναι απλός: όταν κάνουμε ντους ή μπάνιο η θερμοκρασία του σώματός μας αυξάνεται ελαφρώς. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η αύξηση στην θερμοκρασία, το σώμα μας στέλνει λίγο περισσότερο αίμα στο δέρμα απ ‘ότι συνήθως. Αυτό μπορεί να διαταράξει τη διαδικασία της πέψης και μας επιβραδύνει τον μεταβολισμό.

Η καλύτερη στιγμή για να κάνουμε μπάνιο είναι 30 λεπτά μετά από το γεύμα μας.

 

2) Να πιούμε τσάι. 

Κάποιοι από εμάς έχουν την συνήθεια να πίνουν ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι μετά το φαγητό για να… χωνέψουν. Αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι το τσάι σχετίζεται με την αφομοίωση του σιδήρου. Ως εκ τούτου, τα παιδιά, οι έγκυες γυναίκες και τα άτομα που πάσχουν από έλλειψη σιδήρου πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση του τσαγιού αμέσως μετά το φαγητό..

Οπότε η καλύτερη λύση μετά το φαγητό είναι ένα φλιτζάνι καφές ή απλά νεράκι.

 

3) Ο ύπνος. 

Μπορεί πια να μην ισχύει ο μύθος ότι αν φάτε πριν κοιμηθείτε θα… παχύνετε, παρόλα αυτά αν κοιμηθούμε με γεμάτο στομάχι, αυτό θα προκαλέσει στον οργανισμό μας στομαχικές διαταραχές όπως για παράδειγμα καούρα. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι ο ύπνος αμέσως μετά το γεύμα ή το δείπνο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι μετά το φαγητό πρέπει να περιμένουμε 2 ώρες μέχρι να πέσουμε στο κρεβάτι ή στον καναπέ.

 

4) Η γυμναστική. 

Αν πριν από την γυμναστική σας έχετε καταναλώσει φαγητό είναι πιθανό να αισθανθείτε δυσφορία ή ναυτία. Επίσης ο κίνδυνος μυϊκού τραυματισμού είναι πιο αυξημένος.

Αν θέλετε σώνει και καλά να γυμναστείτε μετά το φαγητό καλύτερα να περιοριστείτε σε ένα ήρεμο περίπατο και να ξεκινήσετε την άσκηση τουλάχιστον 2 ώρες αργότερα.

 

5) Το κάπνισμα. 

Μπορεί μετά το φαγητό να σας αρέσει να απολαβαίνετε ένα τσιγαράκι όμως αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.

Μετά από το φαγητό σχεδόν όλα τα όργανα στο σώμα μας βοηθούν στην διαδικασία της πέψης. Αυτό οδηγεί την νικοτίνη να απορροφάται καλυτέρα από τον οργανισμό. Επιπλέον, έχει αποδειχτεί ότι ο καπνός μπορεί να εμποδίσει την απορρόφηση των βιταμινών και ανόργανων συστατικών, συμπεριλαμβανομένων του ασβεστίου καθώς και των βιταμινών C και D.

Φυσικά, είναι καλύτερο να σταματήσετε το κάπνισμα εντελώς. Αλλά αν δεν μπορείτε να μην καπνίσετε, τουλάχιστον περιμένετε να περάσουν 20 λεπτά.

About author

No comments

 

Esthetic | Ο,τι σας κάνει αίσθηση

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close