Τα σχολικά “μαργαριτάρια” είναι πάντα διαχρονικά και αστεία! Σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως το σκέφτηκε αυτό;
Απολαύστε μερικά!!
Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών)
Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989)
Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες. (από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992)
Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά. (από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991)
Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ. (από Έκθεση του μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992)
Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες. (υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991)
Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν. (από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990)
Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον. (από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982)
Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι. (μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990)
Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια. (Γυμνάσιο Καβάλας, 1988)
Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει. (Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991)
Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη. (Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989) Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε δια των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει. (Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου)
Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου. (Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992)
Τι έχουν γράψει κατά καιρούς παιδιά Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Mάθημα: Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή
ΕΡ.: Τι είναι αστικός και τι ημιαστικός πληθυσμός;
ΑΠ.: Αστικός πληθυσμός είναι τα μπλε λεωφορεία και ημιαστικός τα λεωφορεία που μας πηγαίνουν σε άλλες πόλεις π.χ. Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο κτλ.
ΕΡ.: Τι είναι δασμός; ΑΠ.: Δασμός είναι ο φόρος που πληρώνουν για το δάσος.
Μάθημα: Θρησκευτικά
ΕΡ.: Ποιες γιορτές ονομάζονται κινητές και ποιες ακίνητες;
ΑΠ.: α) Κινητές είναι οι γιορτές που ο παπάς βγαίνει στην πύλη και χορεύει και ακίνητες αυτές που ο παπάς δεν χορεύει. β) Οταν στη γιορτή τρώμε και χορεύουμε τότε είναι κινητή, ενώ όταν απλώς τρώμε είναι ακίνητη.
Μάθημα: Ιστορία
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τους Φαναριώτες;
ΑΠ.: α) Οι Φαναριώτες φύλαγαν τον βασιλιά και κρατούσαν φανάρι. β) Μερικοί Ελληνες ονομάστηκαν Φαναριώτες γιατί στα χωριά τους είχαν πολλά και μεγάλα φανάρια.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τη Στάση του Νίκα;
ΑΠ.: Παλιά είχαν μια στάση κι εκεί κάποιοι νίκησαν, γι’ αυτό την είπαν «Στάση του Νίκα».
ΕΡ.: Ποια μέτρα πήρε ο Καποδίστριας για την οικονομία;
ΑΠ.: Ο Καποδίστριας έβγαλε για πρώτη φορά τους φοίνικες με δικά του λεφτά και έφερε την πατάτα. Αλλά επειδή στους άλλους δεν άρεσε η πατάτα, τον σκότωσαν.
Διαβάστε επίσης :
Τι μπορεί να ζητάνε σε ένα βιβλιοπωλείο; Όλα τα “μαργαριτάρια”
No comments