Γιατί το @ το λέμε «παπάκι»;

0

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τον λόγο που ονομάζουμε το γνωστό σύμβολο “@”, “παπάκι”, από τη στιγμή που ούτε μοιάζει στο αντίστοιχο είδος του ζωϊκού βασιλείου, ούτε ο τρόπος που χρησιμοποιείται συνδέεται με τον οποιονδήποτε τρόπο με την όψη πάπιας; Όλα ξεκίνησαν το 1972, όταν ο Raymond Samuel Tomlinson, προγραμματιστής, έστειλε το πρώτο email στην ιστορία και χρησιμοποίησε το σύμβολο @ για να δείξει τον παραλήπτη του μηνύματος.

Εκείνη την εποχή ακόμα, τα σημερινά emails μπορούσαν να σταλθούν και να ληφθούν μόνο σε άτομα που χρησιμοποιούσαν τον ίδιο υπολογιστή. Ο Tomlinson σκέφτηκε πως έπρεπε να χρησιμοποιήσει ένα σύμβολο που θα ήταν ήταν διαφορετικό από το κάθε όνομα έτσι ώστε να μην υπάρξει σύγχυση.

Στην Ελλάδα όμως γιατί το ονομάσαμε “παπάκι”;

Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα, λέγεται πως οι παλιοί προγραμματιστές όταν χρειάστηκε να το ονομάσουν κάπως για χάρη της μεταξύ τους συννενόησης το ονόμασαν “πι” καθώς τους θύμιζε ελαφρώς την καλλιτεχνική μορφή του αντίστοιχου γράμματος. Όταν υπήρχαν δύο @@ το ένα δίπλα απ’ το άλλο, ο συλλαβισμός θα ήταν “πι-πι” και αν πάρουμε υπόψην μας το ποιηματάκι “Πι-πι, το παπί” καταλαβαίνουμε πώς προέκυψε το “παπάκι”.

Βέβαια, δεν είναι μόνο οι Έλληνες που αποφάσισαν να του δώσουν ονομασία που παραπέμπει στο ζωϊκό βασίλειο, αφού παραδείγματος χάρη οι Ιταλοί και οι Λευκορώσοι το ονομάζουν σαλιγκάρι, οι Βούλγαροι, οι Ολλανδοί, οι Πολωνοί και οι Ρουμάνοι πιστεύουν πως μοιάζει με ουρά μαϊμούς, ενώ για τους Κινέζους είναι ένα μικρό ποντίκι. Οι Ρώσοι το παρομοιάζουν με σκύλο και οι Αρμένιοι με κουτάβι. Για τους Φινλανδούς είναι μία γάτα με την ουρά της, για τους Σουηδούς και τους Δανούς η προβοσκίδα του ελέφαντα, ενώ για τους Ούγγροι απλώς ένα σκουλήκι. Οι Νορβηγοί κάνουν τη διαφορά ονομάζοντάς το τυλιγμένο άλφα!

Πηγήjenny.gr

About author

No comments

 

Το πρώτο γραφείο – κρεβάτι !

Πόσες ώρες την ημέρα δουλεύετε εσείς; Αν ανήκετε την ομάδα των εργασιομανών τότε σίγουρα αυτό που θα δείτε θα το λατρέψετε! Το γραφείο σας δεν ...
esthetic

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close