“Μην αγοράζετε τίποτα”: To νέο αντικαταναλωτικό κίνημα γίνεται μόδα στη Γερμανία

Στον κόσμο της μόδας στην Γερμανία, κυριαρχεί τώρα μια νέα τάση που τείνει να γίνει κίνημα: Μην αγοράζετε τίποτα: Όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.
Η Ανούσκα Ρις από το Βερολίνο ανήκει σε αυτό το ένα νέο κίνημα, το οποίο εμπνέεται στη μόδα από τον μινιμαλισμό και πρεσβεύει ότι είναι προτιμότερο να αγοράζεις λιγότερα και πιο ποιοτικά ρούχα από το να αγοράζεις μαζικά φθηνά κομμάτια.
“Είχα πάρα πολλά ρούχα και τίποτα να φορέσω”, λέει η Ανούσκα Ρις για την εποχή που ήταν φοιτήτρια. Τότε που αγόραζε τα ρούχα της από φθηνά καταστήματα και στο τέλος της σεζόν τα πέταγε στον κάλαθο των αχρήστων.
Σήμερα κάνει το αντίθετο. Αντί να αγοράζει φθηνά μπλουζάκια που κοστίζουν όσο και μια πίτσα, προτιμάει να αγοράζει συνειδητά και στοχευμένα.
Η  Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας Βίβιεν Γουέστγουντ προέτρεψε  επίσης τους καταναλωτές να μην αγοράσουν τίποτα με στόχο τη διάσωση του πλανήτη.
Έρευνα της Greenpeace το 2015 κατέγραψε ότι οι γυναίκες στη Γερμανία διαθέτουν κατά μέσο όρο 118 ενδύματα ενώ οι άνδρες 73 κομμάτια.
Η τάση για λιγότερα ρούχα δεν είναι καινούργια. Ο επικεφαλής του Facebook Μαρκ Τζούκερμπεργκ φοράει συνέχεια τα ίδια μπλουζάκια. Η συγγραφέας Μάικε Γουίνμουθ περιγράφει στο μπλογκ της με τίτλο «Το μικρό μπλε» ένα πείραμα: να φοράει κάθε μέρα το ίδιο φόρεμα.

About author

Κωνσταντία Ζηρδέλη

Κωνσταντία Ζηρδέλη

Γεννήθηκε το 1990. Σπούδασε Πολιτισμική Τεχνολογία και Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Της αρέσει να ρισκάρει και πιστεύει στο timing. Είναι αρκετά τρελή και φιλόδοξη.

No comments

 

Esthetic | Ο,τι σας κάνει αίσθηση

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close