Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο λέμε πολλάκις! Τι γίνεται όμως όταν ο πελάτης είναι παράλογος ή ζητάει κάτι που δεν υπάρχει; Παρακάτω θα διαβάσετε τα “μαργαριτάρια” που ζητούσαν οι πελάτες στο βιβλιοπωλείο “Ελευθερουδάκης” στο κέντρο της Αθήνας. Η πωλήτρια του μαγαζιού ,καλόκαρδα, τα κατέγραψε και σκεφτόταν να τα κάνει βιβλίο! Η συλλογή έγινε από την δημοσιογράφο Έλσα Σαράτση.
Απολάυστε τα!
– Έχετε γαλλικά βιβλία;
-Μάλιστα ποιο θέλετε;
– Τον Χρυσό οδηγό στα γαλλικά
“Θα ήθελα την φόνισσα του Καζαντζίδη”
– Πού έχετε βιβλία για ιστορικά φαινόμενα, όπως το τρίγωνο των Βερμούδων;
“Θέλω ααυτό το βιβλίο, αλλά να του σβήσετε αυτά τα γράμματα από το εξώφυλλο για να φαίνεται καλύτερα ο πίνακας”
“Που είναι το βιβλία του Πάολο Κορέλκο;”
“Θα ήθελα χάρτες, αλλά ταξιδιωτικούς, όχι από τους άλλους”
“Θέλω τους 300 του Λεωνίδα, όχι το κόμικ, το βιβλίο”
“Θέλω εκείνο το βιβλίο που διαφημίζουν στην τηλεόραση” (δεν θυμόταν τίποτα άλλο)
“Βιβλία του Τολστογιέφσκι που έχετε;”
“Καλημέρα, έχετε βιβλία;”
“Θέλω τα άπαντα του Ομήρου, εκτός της Ηλειάς και της Οδύσσειας”
“Βιβλία μεταγλωτισμένα, που έχετε;”
“Έχετε το Τζούσεις 2; ” (choices 2)
“Ένα κόκκινο βιβλίο που είχετε πρόπερσι στην βιτρίνα σας το έχετε ακόμη;”
“Γειά σας, είχα αγοράσει πέρυσι από εσάς ένα βιβλίο για μακιγιάζ, ήταν περίπου τόσο (δείχνει 15 εκατοστά), ξέρετε ποιο είναι;
“Πείτε μου, ποιος είναι ο καλυτερος συγγραφέας ο Dostojevskij ή ο Sherlock Holmes;”
“Θέλω ένα ξενόγλωσσο λογοτεχνικό βιβλίο” – Την πληροφορική της Β’ γυμνασίου”
No comments