Το facebook δημιουργεί ένα σφηνάκι, άκρως προσωπικό! ο μπάρμπαν συλλέγει στοιχεία για την προσωπικότητά του πελάτη μέσω της παρουσίας του στα social media και το προσαρμόζει ανάλογα τα συστατικά που προσθέτει στο ποτό του.
Ως εκ τούτου, ο χρήστης του οποίου το προφίλ στο facebook προτείνει μια μικρή ποσότητα ”ευσυνειδησίας” θα λάβει ένα παρασκεύασμα με λιγότερη βότκα ενώ αντιθέτως το ποτό που θα δοθεί σε ένα πολύ πιστό άτομο θα περιέχει περισσότερο αλκοόλ.
Οι δημιουργοί σχολιάζουν το έργο λέγοντας ότι, “το προτζεκτ ειρωνεύεται” τη μαζική εξατομίκευση και την πληθώρα προσωπικών στοιχείων που δίνονται στα social media σε βαθμό που σχεδόν ο καθένας μπορεί να προβλέψει ακόμη και το τι ποτό μπορείς να πιεις!!
No comments