Η Coca-Cola φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια του γυάλινου μπουκαλιού της, και πρόσφερε μια ακόμα μοναδική εμπειρία απόλαυσης και χαράς σε όλους τους φίλους της που βρέθηκαν στο Coca-Cola Pop-Up Store, από τις 29 Αυγούστου έως και τις 6 Σεπτεμβρίου. Για 9 ολόκληρες μέρες, η Μαρίνα Φλοίσβου φιλοξένησε μια μεγάλη γιορτή με εκπλήξεις που ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους, με αποκορύφωμα την επίσκεψη του Σάκη Ρουβά, κεντρικού προσώπου της καμπάνιας “Kiss Happiness” στη χώρα μας. Ακόμη, οι επισκέπτες έγιναν και οι ίδιοι αρωγοί στην προσπάθεια της Coca-Cola να μοιράσει ακόμα περισσότερα χαμόγελα, αφού μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του Coca-Cola Pop-Up Store θα προσφερθεί για την κάλυψη των αναγκών της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».
Πέρα από τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα που μπορούσε κανείς να αποκτήσει αποκλειστικά στο Coca-Cola Pop-Up Store, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους, προσωποποιημένο μπουκάλι Coca-Cola, να διακοσμήσουν τα ήδη χρησιμοποιημένα μπουκάλια με τη βοήθεια καλλιτεχνών στον πάγκο του 2nd Life, και να τους δώσουν έτσι μια δεύτερη ζωή και φυσικά να απολαύσουν άφθονη, παγωμένη Coca-Cola. Για κάθε μπουκάλι που φιλοτεχνήθηκε, η Coca-Cola θα προσφέρει επιπλέον 1 ευρώ στη ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».
Αποκορύφωμα, η επίσκεψη στο Coca-Cola Pop-Up Store του κορυφαίου Έλληνα σταρ Σάκη Ρουβά, ο οποίος αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας “Kiss Happiness” στη χώρα μας. 50 υπερτυχεροί οι οποίοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό της Coca-Cola στο Facebook, έζησαν τη μοναδική εμπειρία του να συναντήσουν από κοντά τον πιο «πολυφιλημένο» Έλληνα καλλιτέχνη! Οι νικητές του διαγωνισμού μεταφέρθηκαν μυστικά στη Μαρίνα Φλοίσβου και είχαν την ευκαιρία να «φιλήσουν» από κοντά τον Σάκη Ρουβά, να φωτογραφηθούν μαζί του και να συμμετάσχουν στα γυρίσματα του βίντεο κλιπ για το νέο του τραγούδι «Φίλα με». Ανάμεσα στα highlights, η παρουσία διάσημων DJs και παραγωγών που «έντυσαν» με τις μελωδίες τους τις βραδιές στη Μαρίνα Φλοίσβου, αλλά και αγαπημένων καλλιτεχνών που πραγματοποίησαν τις αγορές τους, ενισχύοντας έτσι το έργο της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Ο Σάκης Ρουβάς με τους νικητές του διαγωνισμού κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του βίντεο κλιπ για το νέο του τραγούδι «Φίλα με»
Το ΜΠΟΡΟΥΜΕ είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που καταπολεμά τη σπατάλη του περισσευούμενου φαγητού και δρα υπέρ της αξιοποίησής του για κοινωφελή σκοπό σε όλη την Ελλάδα. Από την αρχή της λειτουργίας της το 2011 πάνω από 4 εκατομμύρια μερίδες περισσευούμενου φαγητού έχουν σωθεί και προσφερθεί σε κοινωφελείς φορείς. Το ΜΠΟΡΟΥΜΕ λειτουργεί ως κόμβος επικοινωνίας των δωρητών τροφίμων και των φορέων – αποδεκτών, δημιουργώντας «γέφυρες» μεταξύ του εκάστοτε δωρητή και του πιο κατάλληλου φορέα-αποδέκτη. Καθημερινά δημιουργεί τέτοιες «γέφυρες» μεταξύ δωρητών και κοινωφελών φορέων με αποτέλεσμα να προσφέρονται κάθε μέρα περισσότερες από 9.000 μερίδες φαγητού κατά μέσο όρο, συνήθως εντός της ίδιας περιοχής. Όραμα της είναι η ανάπτυξη ενός νέου κοινωνικού κινήματος που θα φέρει στην επιφάνεια την κοινωνική ευαισθησία των πολιτών και των επιχειρήσεων, μέσω της δημιουργίας ενός καινοτόμου μοντέλου αξιοποίησης τροφίμων, τα οποία πλέον αντί να καταλήγουν στα σκουπίδια προσφέρονται υπέρ κοινωφελών σκοπών.

Η Ειρήνη Σταμάτη, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas, προσφέρει ως
αναμνηστικό δώρο στον Σάκη Ρουβά ένα συλλεκτικό CD player από το Coca-Cola Pop-Up

Η Ειρήνη Σταμάτη, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas,με τον Αλέξανδρο Θεοδωρίδη, ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ “ΜΠΟΡΟΥΜΕ”
No comments